روز پدر بر همه پدران خوب و عزیز دنیا مبارک

 سلام  روز پدر را به شما تبریک می گویم

روی لینک زیر کلیک کنید یک صفحه خالی وب باز می شود موس خود را کلیک کرده، در حالیکه دکمه موس را نگه داشته و رها نکرده اید، در جهت های مختلف حرکت دهید تا ببینید چه اتفاقی می افتد

تقدیم به شما

http://www.procreo. jp/labo/flower_ garden.swf

عجایب دهگانه زمین

عجایب دهگانه زمین

پاموکل در ترکیه
 
Iran Eshgh GRoup !
 
ناحیه «پاموکل» در ترکیه یکی از مکان‌هایی است که از جمله عجایب طبیعی جهان محسوب می‌شود، در زبان ترکی «پاموکل» به معنای قلعه پنبه‌ای است و این به خاطر سنگ‌های تراورتن و چشمه‌های آب گرم است. سنگ‌های تراورتن ظاهر متحدالمرکزی دارند و با رنگ سفید حریرگونه یا به قول مردم محلی پنبه‌ای، حالتی معنوی را ایجاد کرده‌اند. چشمه‌های آب گرم «پاموکل» دارای رسوبات کربنات کلسیم هستند که سازه‌های خارق‌العاده با ظاهری ارگانیک را به وجود آورده‌اند.

 
برج یخی اربس

Iran Eshgh GRoup !
 

برج یخی کوه «اربس» در قطب جنوب، یکی از فعال‌ترین آتشفشان‌های زمین است. این کوه تقریبا 4 کیلومتر بالاتر از سطح زمین است و به ‌خاطر دریاچه گدازه‌های مذاب واقع در دهانه آتشفشانی در قله، میان مجموعه‌های آتشفشانی مشهور است. بخار داغ آتشفشانی که از شکاف‌های صخره‌های آتشفشانی بیرون می‌آید، سیستم پیچیده‌ای از غارهای یخی در اطراف کوه خلق کرده است.

 
آب فشان فلای

Iran Eshgh GRoup !
 

آب‌فشان «فلای» واقع در نوادای ایالات متحده. منظره این آب‌فشان طوری به نظر می‌رسد که گویی از یک سیاره دیگر یا یک فیلم علمی تخیلی به زمین آورده شده است. آب‌فشان «فلای» یکی از پدیده‌های نادر است که در یک زمین شخصی واقع شده است. در سال 1916 مالکان زمین در جستجوی آب برای حاصل خیز کردن این زمین بیابانی بودند. آنان آب را یافتند و آن چشمه تا دهه‌ها جوشان بود، با این وجود مته‌ای که داخل ستون حفاری بود به ذخیره‌ای از آب برخورد که منجر به تشکیل چنین آبفشانی شد.

 
صخره های نیومکزیکو

Iran Eshgh GRoup !
 

صخره‌های «کاشا کاتووه تنت» واقع در نیومکزیکوی ایالات متحده. جایی است که در آن صخره‌های قلمی فرسایش یافته‌ای وجود دارند که از گدازه‌های آتشفشانی طی 6 میلیون سال تشکیل شده‌اند، درحالی‌که صخره‌های تشکیل شده از نظر شکل مشابهند اما به لحاظ ارتفاع متفاوت هستند. اختلاف ارتفاع بین چند فوت تا 90 فوت است.

 
دره ماه

Iran Eshgh GRoup !
 

دره ماه، دره‌ای دور افتاده در آرژانتین است. این دره با جرم‌های زمین‌شناسی به وجود آمده که مانند میخ بر زمین کوبیده شده‌اند و از فرسایش سنگ‌های ایستاده در باد شکل گرفته‌اند. همچنین برخی از صخره‌ها نیز به دلیل فرسایش به شکل مدور درآمده‌اند و شبیه گلوله‌های مرمری هستند. زمین دره که روزی حاصل‌خیز بوده اکنون خشک شده و دارای تعداد زیادی فسیل گیاهی و جانوری است که زیست شناسان علاقمند به دوره‌های تاریخی را به این مکان می‌کشاند.

 
منطقه ژانگی

Iran Eshgh GRoup !
 

یک پدیده بی‌نظیر زمین‌شناسی که معروف به «دانکسیا لندفرم» است. در برخی از مناطق چین، مانند «ژانگی» در استان «جانسو» این پدیده قابل رویت است. دانکسیا که یعنی «ابر سرخ» بخشی از زمین است که از سنگ‌های ماسه‌ای قرمز رنگ تشکیل شده که در طی زمان به کوه‌ها و صخره‌هایی عجیب تبدیل شده‌اند.

 
چشمه سحر آمیز

Iran Eshgh GRoup !

 
«چشمه سحرآمیز»، واقع در پارک ملی «چاپادا دیامانتینا» در 400 کیلومتری «سالوادر»، پایتخت ایالت «باهیا» در کشور برزیل قرار دارد. این چشمه عمق 120 فوتی دارد و آب آن آن قدر شفاف است که صخره‌ها و تنه‌های درختان قدیمی در کف آن قابل رویت است. هنگامی‌ که خورشید در سمت راست است، نور از یک شکاف وارد می‌شود و انعکاسی آبی رنگ ایجاد می‌کند. دسترسی به این دریاچه به دلیل حفاظت محیطی و اکوسیستم نادر و خاصش بسیار محدود است.

 
جنگل سنگی

Iran Eshgh GRoup !

 
«جنگل سنگی» در کشور چین، نمونه زیبایی از توپوگرافی انباشت سنگ آهک است. صخره‌های آن از سنگ آهک درست شده و توسط آبی که به سطح رخنه کرده شکل داده شده است. این آب همه چیز را به جز ستون‌ها از بین برده است. این جنگل از دوران سلطنت «مینگ» به‌ عنوان اولین شگفتی طبیعی جهان شناخته شد.

 
منطقه هونان

Iran Eshgh GRoup !
 

منطقه «هونان» در کشور چین، مملو از مناظر چشم‌گیر است و «وولینگیان» باشکوه یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های آن است. این جاذبه طبیعی از بیش از 3 هزار لایه انباشتی سنگ آهک تشکیل شده است‌. در این مکان آبشارهای زیبا و بزرگ‌ترین غار آهکی آسیا قرار دارد.

 
سالرد

Iran Eshgh GRoup !
 

«سالرد» یک بیابان نمکی در میانه «آلتیپلانو» و یکی از مناظر تجسمی بولیوی است. این مکان، بیابان هموار و وسیعی است که نور خورشید را چنان منعکس می‎کند که با آسمان اثر تقارنی ایجاد می‌کند. در این بیابان چندین دریاچه با رنگ‌های غیر معمول وجود دارد که علت آن وجود رسوبات معدنی است.

 
منبع: برنا

فروش اقساطی لپ تاپ بدون بهره

فروش


انواع


لپ تاپ


با


اقساط


بدون


بهره


با گارانتی های :


Dell = Zigorat


Sony VAIO = Iran Rahjo


Asus = Digital , Almas


LG = Digital


msi = Matrix


HP = Tejarat mandegar


آدرس :


سنندج . خیابان مولوی


نبش کوچه انتظام


 (اداره آگاهی) پلاک 65


تلفن : 3224305 - 0871

تاثیرات عجیب رنگها


----------------------

برای لاغر شدن ، از بشقاب و رومیزی آبی رنگ استفاده کنید. رنگ آبی اشتها را کم می‌کند . 


----------------------
   اگر کم خواب هستید وسایل اتاق خواب را به رنگ بنفش درآورید یا از چراغ خواب به رنگ بنفش استفاده کنید. رنگ بنفش آرامش دهنده و خواب‌آور است . 

--------------------

   اگر از کم خونی رنج می‌برید، میوه‌های قرمز رنگ مانند گیلاس ، توت فرنگی و گوشت قرمز مصرف کنید. 

----------------------   

اگر بی‌حال و حوصله هستید، رنگ نارنجی را انتخاب کنید، هنگام استحمام صبحگاهی از حوله و ابزار نارنجی استفاده کنید، رنگ نارنجی. بی‌حالی شما را از بین می‌برد 

--------------------

   اگر مشکلی پیش روی شماست، از رنگ نیلی استفاده کنید، رنگ نیلی کمک می‌کند تا بهتر بیندیشید . 
--------------------

   اگر مضطرب هستید و فشار عصبی طاقت شما را بریده است، از رنگ سبز استفاده کنید. رنگ سبز آرامبخش است و فشار خون را کاهش می‌دهد . 
--------------------

   افراد افسرده لباس زرد رنگ بپوشند. غذاهای زرد بخورند و رنگ زرد را اطراف خود بجویند. رنگ زرد سطح انرژی را بالا برده و مانع افسردگی می‌شود.

 

 

آیا کلبه شما هم در حال سوختن است؟


تنها بازمانده یک کشتی شکسته توسط جریان آب به یک جزیره دورافتاده برده شد، با بیقراری به درگاه خداوند دعا می‌کرد تا او را نجات بخشد، ساعتها به اقیانوس چشم می‌دوخت، تا شاید نشانی از کمک بیابد اما هیچ چیز به چشم نمی‌آمد.
سرآخر ناامید شد و تصمیم گرفت که کلبه ای کوچک خارج از کلک بسازد تا از خود و وسایل اندکش را بهتر محافظت نماید، روزی پس از آنکه از جستجوی غذا بازگشت، خانه کوچکش را در آتش یافت، دود به آسمان رفته بود،اندوهگین فریاد زد: «خدایا چگونه توانستی با من چنین کنی؟»
صبح روز بعد او با صدای یک کشتی که به جزیره نزدیک می‌شد از خواب برخاست، آن می‌آمد تا او را نجات دهد.
مرد از نجات دهندگانش پرسید: «چطور متوجه شدید که من اینجا هستم؟»
آنها در جواب گفتند: «ما علامت دودی را که فرستادی، دیدیم
آسان می‌توان دلسرد شد هنگامی که بنظر می‌رسد کارها به خوبی پیش نمی‌روند، اما نباید امیدمان را از دست دهیم زیرا خدا در کار زندگی ماست، حتی در میان درد و رنج.
دفعه آینده که کلبه شما در حال سوختن است به یاد آورید که آن شاید علامتی باشد برای فراخواندن رحمت خداوند.
برای تمام چیزهای منفی که ما بخود می‌گوییم، خداوند پاسخ مثبتی دارد،
 


تو گفتی «آن غیر ممکن است»، خداوند پاسخ داد «همه چیز ممکن است»
 
تو گفتی «هیچ کس واقعاً مرا دوست ندارد»، خداوند پاسخ داد «من تو را دوست دارم»
 
تو گفتی «من بسیار خسته هستم»، خداوند پاسخ داد «من به تو آرامش خواهم داد»
 
تو گفتی «من توان ادامه دادن ندارم»، خداوند پاسخ داد «رحمت من کافی است»
 
تو گفتی «من نمی‌توانم مشکلات را حل کنم»، خداوند پاسخ داد «من گامهای تو را هدایت خواهم کرد»
 
تو گفتی «من نمی‌توانم آن را انجام دهم»، خداوند پاسخ داد «تو هر کاری را با من می‌توانی به انجام برسانی»
 
تو گفتی «آن ارزشش را ندارد»، خداوند پاسخ داد «آن ارزش پیدا خواهد کرد»
 
تو گفتی «من نمی‌توانم خود را ببخشم»، خداوند پاسخ داد «من تو را ‌بخشیده ام»
 
تو گفتی «من می‌ترسم»، خداوند پاسخ داد «من روحی ترسو به تو نداده ام»
 
تو گفتی «من همیشه نگران و ناامیدم»، خداوند پاسخ داد «تمام نگرانی هایت را به دوش من بگذار»
 
تو گفتی «من به اندازه کافی ایمان ندارم»، خداوند پاسخ داد «من به همه به یک اندازه ایمان داده ام»
تو گفتی «من به اندازه کافی باهوش نیستم»، خداوند پاسخ داد «من به تو عقل داده ام»
 
تو گفتی «من احساس تنهایی می‌کنم»، خداوند پاسخ داد «من هرگز تو را ترک نخواهم کرد»،